Närbild på naveln



Naveln är inte lika knappig som den var för några veckor sen. Den har blivit en aningens djupare. På navelkanten är ärrvävnaden ganska upphöjd och hård (rött område). 

Jag gillar min navel. Det återstår att se om ärrvävnaden blir mindre, mer hudfärgad och mjukare i sinom tid. 

(Den är drygt tre månader in i läkningen) 
1 A:

skriven

Va roligt att hamna på din sida :-) Vilken förändring!! Jag har själv nu bestämt mej för att göra en bukplastik m fettsugning av flanker. På just art clinic med just per windh!
Hur var de första dagarna? När började du jobba igen? Mvh Ann-Sofi

Svar: Hej! Grattis! Hittills är jag väldigt nöjd med Per Windh. Dom första dagarna var fruktansvärda :) Men jag jobbade första gången efter tre dar tror jag att det var. Men då jobbade jag hemifrån... och det var stillasittande. Jag tror verkligen att du har gjort rätt val när det kommer till både klinik och kirurg! Är glad för din skull!
Britney

Kommentera här: